About Me

My photo
* Universiti Kebangsaan Malaysia '07 * information technology Colleges: * matrikulasi negeri sembilan '06 * physic * Universiti Kebangsaan Malaysia '07 * High Schools: * sekolah menengah kebangsaan seri ampangan '00 * * Sekolah kebangsaan King George V, '00

Tuesday, April 14, 2009

Sebel Mode

harini hari selasa, sok plak aku ade presentation..penatnye rase jadi final year student..
kebetulan ni baru bangun tido..haha..sgt la penat harini.tetibe ade org ckp report kene submit arini..cam celaka..marah la aku cmni..last2 bergegas la cik shira ni g anto report di temani majirah n zai..nsb baik ade mereka..setelah semuanye selesai..balik bilik smpai bilik maka jadi la perangai nk berface book-ing..seronok la kan jawab kuiz kat situ..dah addicted dah aku rase..hahaha..walaubagaimanapon keje kene wat gak.

oh yea..arini merupakan hari yang sgt baik untuk tulis blog ni..iktkan hati malas je, tp ade la beberapa peristiwa buat aku rase nk tulis sgt bnda alah ni. rasenye harini mmg hari yang penuh perasaan geram
dan juga nk marah..mood nk reply cmmnt pon nk marah aje.isk2.ape nk jadi la ni .haw! yang jadi sbb aku nk marah ni ade la..ni sume fb ni punye pasal la..haih..ape2 pon berterima kash gak la kat fb kan..at least aku bly jadi stalker kan.tade nk kene kelentong bnyk2 kali .bile cmni..teringat plak zaman kegemilangan fs..hahaha..time tu mmg jadi stalker terhebat la..finally~

pukul 10.30 mlm td aku baru je chat ngn kak la..haha..saje..tade keje..die kan teman sehati sejiwa..mak bapak adik akk..sumela die la...hehe..mekaseh eh kak la, tetibe teringat pasal status relationshp..ape lagi..tetibe timbul idea nk ade kan hubngan ngn die..die pon on jela setelah mendapat kata putus dari suami wanna be nya..hahahaha ..mekaseh eh 'suami kak la' ..hahahahaa.seronok nye dapat bahan ko kak la,!! ape2 pon sgt happy ok tgk ko bahagia bersama suami ko tu..bia la aku ni andartu xde laki,tp aku cukup bahagia untuk korang berdua.eh2, ni cm dah jadi cite ko je kak la! hehes.ape2 pon semoga korang berdua berbahagia hingga ke jinjang pelamin eh.gpon ko dh jawab kan kuiz kat fb tu..mmg wajib skng ni haw kawennnnn!! g kawen cepat.

sbnye harini hati ku ini sgt la kecik dan sgt la sedih..oh maaa.....rase nk balik je umah iktkn hati..tp disebbkn bnyk esement n jugak ade present esok..maka..mati la niat untuk balik tu...kikiki.aku kecik hati la dgn sikap sesetengah org yang x reti nk mnghargai kita ni..bile kite dh ok layan cm anjing plak.bile tak ok..marah plak..tak ke cm anjing tu..cube ckp sket.ape maslh ko sbye ni!! marah laa aku cmni..secara kesimpulannya aku mmg tgh sebel..dah la nk present esok ni..kene wat slide lagi..dah xde mood ok.!! mood skng ni nk ngamuk jeee..kak laa.thnx approve relationshp tu ..AGAIN!! nmpk sgt ade sedikit penipuan kat situ...aku try ko bly lak eh...humm..aneh2..nsb baik laki ko bg..hehheess

ahhhhhhhhhh....malas plak asenye nk tulis dah lagi..kene buat slide dah ni.jap lagi slide2 aku pon x seap........ni ngntok sbnrnye ni..oh ya! btw i just got a msg frm my 'adik', yang sy anggp die a part of my family..thanx adik! kamu ade je time akk tgh tension..eh2 perlu ke aku bahasekan diri akk kot?? :p neway, thnx for ur support!!! ok kakya tamo sebel2 ok..sile siapkan keje okie..hahah
mekaseh icun sbb suro kakya seapkan keje ni..nnt krim slm kat aya eh, buah hati yang buat awak angau tu ...kikikkik..............FULLSTOP!

5 comments:

  1. waa..
    syg..mate i saket bace!
    haha..
    eh eh..
    apesal kak la punye cte mnyak ni kak ya!
    ye ye..
    laki wanna be aku memg besh!=P

    syg..
    u tamoh layan lah manusia yg xreti mnghargai tuh..
    aku lak nk emo kn.
    cm haremm jek.
    dah2..
    u go n do ur slaid..
    gudluck sok ek..=)
    luv u!
    my balak kt fb..=P

    ReplyDelete
  2. hahahaah....bia saket mate jgn saket di hati ..ekekeke..

    bahek2..mekaseh eh untk bf baru ni..
    kekeke..

    nk baby satu kak la..muahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha~
    ngek aa ko!
    pe brg men bagi2..
    sweet la..
    men baby2 lak ai..
    weewit!=P

    ReplyDelete
  4. hahahahha..kate ko suke baby..aku pon ske

    siap plan untuk mase dpan lagi tau..ade bran??

    ReplyDelete
  5. hahaha..
    aku?
    plan mse depan??
    mestilh bran!
    pe gune cik abg syg uh..;p

    ReplyDelete